tirsdag 21. desember 2010

4 dager igjen

Er rart det her med alt som skal gjøres før jul. For hver dag som går så tenker man at nåååååå er man snart i mål, men for hver ting man kan hake av på listen så er det gjerne 2 andre som dukker opp i stedenfor!

Sånn er det i hvert fall her om dagen. På etterskudd som man er har man lange lister som krysses av for hver butikk man har trålet gjennom i høyt tempo, og i følge mine første lister skulle jeg nå da egentlig begynt å komme i mål. Men så finner man ut at veslas pensko er for små, og mammas støvler skulle vært hos skomakeren. Man bruker timesvis på å prøve å finne skøyter i riktig størrelse i alle sportsbutikker i mils omkrets, i tillegg til at man må bytte ting på IKEA og jeg vet ikke hva.

Jeg sa det i fjor og året før der, og nå sier jeg det igjen; NESTE år skal jeg jammen meg være MYE tidligere ute :)
Et lite stemningsbilde. Det meste er på plass nå. Synd jeg ikke kan si det om resten av huset :)

Hjemmelaget plakat


DYMO maskinen har nok å gjøre om dagen. Utrolig deilig å få sortert og kastet masse krimskrams, og ikke minst - få ryddet TING OG TANG ned i esker :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...