torsdag 20. januar 2011

Nå må jeg nesten skryte litt

Bare så det er sagt med en gang; datatekniske ting er ikke min greie. Å bruke det derimot er greit, og når små problemer dukker opp pleier jeg som regel å klare å løse dem.
Jeg har i mange år hatt en "datagemal" i hus, og det har vært så lett å spørre ham om råd hver gang noe har trengt å fikses. Det som er dumt med dette er at man jo aldri lærer seg noen av disse tingene selv.

Akkurat nå driver jeg og setter opp en PC fra "scratch", og har jeg forbannet meg på at jeg skal klare ALT selv. Googler for harde livet etter hvert som ting dukker opp her, og har installert diverse programvare, har vært inne i kabinettet og koblet fra en vifte som bråkte noe forferdelig, fått overført mail og jeg vet ikke hva. Jeg har til og med klart å installere min trådløse skriver (som ovennevnte datamann faktisk aldri fikk til å fungere via nettverket..hihi)!

Så mens jeg svetter videre og klør meg i hodet her tenkte jeg at jeg skulle poste en ny liten collage med bilder jeg tok i helgen.


Ønsker alle en fortsatt fin torsdagskveld ☺


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...